دوغ ساز, مقالات

راهنمای دریافت استعلام قیمت دوغ ساز ehc

خرید-و-قیمت-دوغ-ساز-ehc

دوغ از نوشیدنی‌های محبوبی است که در وعده غذایی اکثر افراد جای می‌گیرد. به همین علت بسیاری از رستوران‌ها آن را در منوی غذایی خود قرار داده‌اند. در این مقاله قصد داریم نحوه دریافت استعلام قیمت دوغ ساز ehc را به شما معرفی کنیم تا با تهیه این دستگاه یک دوغ طبیعی و خنک داشته باشید.

دستگاه دوغ ساز ehc چیست؟

در دنیای امروز طرفداران دوغ طبیعی و تازه، بسیار بیش‌تر از نوع پاستوریزه آن هستند. به همین دلیل بسیاری از سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و برخی مکان‌های تفریحی و عمومی اقدام به استفاده از دستگاه دوغ‌ ساز کرده‌اند.

دستگاه دوغ ساز برند ehc یکی از تجهیزات رستورانی و کافی شاپ شرکت کیان تجهیز شینا ehc است که وظیفه تهیه دوغ طبیعی را بر عهده دارد. این دستگاه می‌تواند حجم زیادی از دوغ را در مدت زمان کمی آماده کند.

اخیراً رستوران‌های بزرگ و کوچک فراوانی از این دستگاه برای تهیه دوغ و جلب نظر مشتری استفاده می‌کنند. این امر برای کسب و کار آن‌ها بسیار مفید واقع شده است. این دستگاه، با کیفیت و کارایی بالا و همچنین ظاهری شیک تبدیل به پای ثابت سفره‌خانه‌ها و انواع رستوران‌ها شده است. دوغ تهیه شده با دوغ ساز بسیار میان مردم پر طرفدار و محبوب است.

همچنین این دستگاه باعث ایجاد کف فراوان بر روی دوغ می‌شود که موجب جلب نظر هر چه بیشتر افراد می‌گردد. هر کسی برای یک‌بار هم که شده تمایل به نوشیدن این دوغ با کف فراوان را دارد.

در این بخش به معرفی برخی از مزایای خرید و قیمت دوغ ساز ehc می‌پردازیم که عبارتند از:

  • جا گرفتن رستورانی که از این دستگاه استفاده می‌کند در جایگاه رستوران‌های مطرح
  • سالم و بهداشتی بودن دوغ تولید شده
  • ثابت بودن فضای تولید دوغ
  • آسان بودن جابه‌جایی
  • همسو شدن با پیشرفت تجهیزات رستورانی

دستگاه دوغ ساز ehc  چگونه کار می کند؟

تقریبا اساس کار تمامی دوغ‌ سازهای برند ehc به یک شکل تعریف می‌شود. به این صورت که اپراتور مواد مربوطه مانند ماست، آب و نمک را داخل مخزن دستگاه ریخته و دستگاه را روشن می‌کند. پس از مدتی پمپ دستگاه شروع به فعالیت می‌نماید. وظیفه پمپ در این محصول خنک کردن و خنک نگه داشتن دوغ است که این عمل آن را تازه و طبیعی نگه‌ داشته و طعم خوبی به آن می‌دهد.

همچنین اپراتور می‌تواند برای طعم‌دار شدن دوغ به آن سبزیجاتی مانند نعنا، گل محمدی، آویشن و یا هر سبزی‌ دلخواهی مطابق با ذائقه افراد اضافه نماید. سپس اجازه دهد مواد کاملا با یکدیگر مخلوط شوند.

ظرفیت دوغ‌ ساز‌های برند ehc معمولا ۵۰، ۶۰ و ۷۰ لیتری است. هر مجموعه‌ای با توجه به تقاضای مصرف دوغ مشتریان در حجم‌های متفاوت آن را تهیه می‌کند.

همچنین این دستگاه با برق شهری کار می‌کند. می‌توانید در هر مکانی که به برق دسترسی دارید از این محصول برای تهیه دوغ طبیعی و سنتی استفاده کنید.

دوغ-ساز-ehc-چگونه-کار-می-کند

دستگاه دوغ ساز ehc چه مشخصاتی دارد؟

  • از اصلی‌ترین مشخصه‌های ظاهری دستگاه دوغ ساز برند ehc می‌توان به جنس بدنه آن که یا از استیل ضد زنگ بوده یا چوب با کیفیت و یا تلفیقی از هر دو مورد اشاره کرد.
  • این محصول معمولا دارای ابعاد ۶۵۰*۶۳۰*۱۵۴۰ می‌باشد.
  • وزن آن نیز بین 70 تا 110 کیلو تعیین شده است که به آسانی قابل حمل و نقل نبوده و برای جابه‌جایی احتیاج به نیروی کار فراوانی دارد.
  • توان مصرفی این محصول ۳۰۰ وات در نظر گرفته شده است. از نظر مصرف انرژی دارای عملکردی بسیار مناسب و استانداردی است.
  • لازم به ذکر است که اعداد و ارقام نام‌برده شده در این مطلب برای نمونه‌ای از دوغ‌ ساز برند ehc که فروش بیشتری دارند بیان شده. این برند دارای دوغ‌ سازهایی با حجم و اندازه‌های متفاوت است.
  • برند ehc بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع دوغ‌ساز‌های صنعتی در ایران است که کیفیتی مثال‌زدنی در خرید و قیمت دوغ ساز ehc دارند.

دستگاه دوغ ساز ehc را از کجا تهیه کنیم؟

اگر صاحب رستوران، کافه یا سفره‌خانه‌ای هستید و هنوز نمی‌دانید که برای جلب نظر مشتری این محصول را از کجا می‌توانید تهیه کنید باید بگوییم که مجموعه ما آماده فروش و ارائه این دستگاه کاربردی به شما است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما نسبت به دریافت استعلام قیمت دوغ ساز ehc و خرید تجهیزات رستورانی اقدام نمایید. همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید، آن را تحویل بگیرید. از طرفی می‌توانید به روش حضوری نیز با شوق و اشتیاق فراوان این دستگاه را تست و بررسی کرده و برای تهیه یک دوغ عالی و خوش‌طعم آن را خریداری کنید.

دستگاه-دوغ-ساز-برند-ehc-را-از-کجا-تهیه-کنیم؟

2 دیدگاه در “راهنمای دریافت استعلام قیمت دوغ ساز ehc

  1. Webdesign Tirol گفت:

    Does your website have a contact page? I’m having problems locating it but, I’d like to shoot you an email.

    I’ve got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great website and I look forward
    to seeing it grow over time.hallo@civi-digital.at

    My Homepage … Webdesign Tirol

    1. karimisadmin گفت:

      Hello good time
      Yes, what ideas do you have? Can you explain more?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *