قهوه ترک ساز, مقالات

بررسی قیمت قهوه ترک ساز ehc

خرید-و-قیمت-قهوه-ترک-ساز-ehc

قهوه یکی از با اصالت‌ترین نوشیدنی‌های دنیا به شمار می‌رود که بسیار محبوب و پرطرفدار است. تهیه آن به تجهیزات خاصی نیاز دارد. تجهیزاتی که قهوه شما برای دم کشیدن به آن نیاز دارد یک دستگاه قهوه ترک‌ ساز مرغوب است. قصد داریم در این مقاله به بررسی قیمت قهوه ترک ساز ehc بپردازیم.

دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc چیست؟

اگر بخواهید طعم واقعی قهوه ترک را بچشید، نیازمند دستگاه مرغوب و مخصوصی هستید که آماده کردن قهوه شما را با خیال راحت به آن بسپارید.

دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc  همان دستگاهی است که قهوه شما را در کمتر از چند دقیقه برایتان آماده می‌کند.

این دستگاه با ارائه کارکرد خاص و اندازه مناسب بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کارهای متعدد می‌باشد. این کسب و کارها شامل: کافی‌شاپ‌ها، کافی‌بارها، رستوران‌ها، مکان‌های عمومی و تفریحی و حتی اغلب خانم‌های خانه‌دار قرار می‌باشند. این صاحبان مشاغل، برای آماده کردن یک قهوه خوش‌عطر از این محصول استفاده می‌کنند.

همچنین این دستگاه به علت ظاهر خاص و شیک بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قهوه ترک قرار گرفته است که از ویژگی‌های مثبت این محصول به شمار می‌رود. این محصول با کیفیت و کارایی بالا و تلفیقی از سرعت و جذابیت ظاهری، مناسب استفاده در هر مکانی است. طراحی منحصربفرد این محصول موجب شیک بودن فضای آشپزخانه شما نیز می‌گردد.

استفاده از این محصول برای آماده کردن قهوه حس و حالی دلنشین را به ارمغان می‌آورد. چرا که مانند ۵۰۰ سال پیش و دورانی بسیار دور یادآور تهیه قهوه به روش سنتی است.

دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc چگونه کار می‌کند؟

طراحی این نوع از قهوه ترک‌ ساز شنی به این شکل است که یک منبع حرارتی در زیر آن قرار گرفته است. بر روی قهوه‌ ساز مقدار زیادی شن نرم قرار می‌گیرد که سبب دم کشیدن قهوه می‌شود.

طرز کار دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc به این صورت است که گرما از کف قهوه‌ساز حفظ می‌شود. سپس به شن‌های موجود بر روی قهوه‌ ساز انتقال می‌یابد و موجب داغ شدن آن‌ها می‌شود. پس از آن شما می‌توانید قهوه را در جذوه یا همان ظروف مسی مخصوص دم کردن قهوه ریخته و روی شن‌ها قرار دهید.

مزیت این قهوه ترک‌ ساز در این است که شما می‌توانید همزمان چندین جذوه را روی شن‌ها قرار داده و در زمان بسیار کمی مقدار زیادی قهوه آماده کنید.

برای طعم هر چه بهتر قهوه ترک نیاز است که حرارت هنگام دم کردن ثابت بماند. این کار توسط دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc به خوبی انجام می‌شود. چرا که دستگاه با رساندن دما به حد مطلوب با صرف انرژی کمتری آن را ثابت نگه می‌دارد‌.

قهوه-ترک-ساز-برند-Ehc-چگونه-کار-می-کند

انواع دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc چه مشخصاتی دارند؟

  • این قهوه‌ سازهای شنی با برق شهری کار می‌کنند.
  • دارای توان مصرفی 1000 تا 3000 وات، به همراه ولتاژ ۵۰/۲۲۰ هرتز می‌باشند.
  • همچنین این محصول دارای ابعاد مختلف برحسب کاربرد آن‌ها بوده است.
  • وزن انواع مختلف آن بین 5/3 تا 70 کیلوگرم می‌باشد.
  • انواع خانگی و ابعاد کوچک این قهوه ترک سازها به راحتی قابل حمل و نقل و جابه‌جایی هستند.
  • به دلیل برقی بودن این محصولات می‌توانید آن را در هر مکانی که برق وجود دارد استفاده کنید.
  • از دیگر مشخصه‌های انواع قهوه ترک ساز ehc جنسه بدنه مرغوب آن‌ها بوده است.
  • این محصولات از نوع استیل ضد زنگ ساخته شده اند.
  • دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی می‌باشند.
  • این محصولات با دارا بودن ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصربه‌فرد مناسب مصارف خانگی و صنعتی می‌باشند و می‌توان مقدار زیادی قهوه را با آن‌ها آماده کرد.

دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc را از کجا تهیه کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد که این قهوه ترک‌ ساز را از کجا می‌توانید با اطمینان خاطر خریداری نمایید. از این رو باید بگوییم شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید این محصول را از سایت ما سفارش دهید. مجموعه ehc در کم‌ترین زمان ممکن این دستگاه را در هر کجای ایران که باشید برایتان ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید با خیالی آسوده محصول خود را  درب منزل تحویل بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که شرکت کیان تجهیز شینا ehc اولین و تنها تولیدکننده تجهیزات رستورانی و کافی شاپ در ایران می‌باشد. دیگر محصولات موجود در شرکت ehc شامل: دوغ ساز، روستر قهوه، استریلایزر چاقو، سرخ کن، وارمر سس و شکلات، وافل ساز، کرپ ساز و فرکیک چیمنی می‌باشد.

برای استعلام خرید و قیمت دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc می‌توانید در سایت ما جستجو کنید اما لازم به ذکر بوده که این دستگاه از برند ehc دارای قیمت بسیار نجومی نبوده و برای دوست‌داران قهوه کاملا مناسب و قابل خریداری است.

همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به خرید حضوری دارند می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم خانگی نسبت به خرید و قیمت دستگاه قهوه ترک ساز برند ehc مطابق سلیقه خود اقدام کنید.

دستگاه-قهوه-ترک-ساز-برند-ehc-را-از-کجا-تهیه-کنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *