دوغ ساز, مقالات

معرفی دستگاه دوغ ساز صنعتی

معرفی-دستگاه-دوغ-ساز-صنعتی

دستگاه دوغ ساز صنعتی یکی از ملزومات کاربردی است که در رستوران‌های بزرگ و همین‌طور در سفره خانه‌ها خیلی پرطرفدار است و برای تهیه دوغ با کیفیت به کار می‌رود. این وسیله صنعتی دارای یک مخزن برای قرار دادن ماست و آب است و باید بدانید که با انجام این کار و سپس با روشن کردن این دستگاه می‌توانید دوغ بسیار خوش طعمی را تهیه کنید.

دوغی که با استفاده از این دستگاه تهیه‌ی شود کف دار و بسیار خنک و خوشمزه است. این کالای صنعتی کاربردی از نظر کارکرد بسیار منحصر به فرد است و شما به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. کارکردن با این دوغ ساز صنعتی نیاز به تخصص خاصی ندارد. قیمت دوغ ساز نیز با توجه به کارکرد خوبی که این وسیله پرفروش دارد مشخص می‌شود.

دستگاه دوغ ساز صنعتی چیست؟

دوغ ساز صنعتی یکی از کالاهایی است که در صنایع غذایی کاربرد گسترده‌ای دارد و می‌تواند دوغ درجه یک را تولید کند. این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده است که اجازه می‌دهد عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. این وسیله کارآمد را می‌توانید برای تهیه دوغ مرغوب تهیه کنید و بهتر است که با توجه به نیاز خود به انتخاب اندازه‌های مختلفی از این کالا اقدام کنید.

دستگاه دوغ ساز در کارخانه‌های تولیدی نیز کاربرد ویژه‌ای دارد و روند آماده سازی دوغ را بدون دخالت دست به پیش می‌برد. دارای یک شیر است که کاربران می‌توانند میزان دوغ مورد نیاز خودشان را از طریق این شیر که در پایین مخزن در این دستگاه تعبیه شده است دریافت کنند. ساختار این دستگاه به گونه‌ای است که می‌تواند دوغ خنک را در اختیار کاربران عزیز قرار دهد.

دستگاه دوغ ساز صنعتی چه کاربردی دارد؟

لازم است که در رابطه با کاربرد دستگاه دوغ ساز موارد مهمی را به اطلاع شما برسانیم:

  • از این محصول برای تولید دوغ خوش طعم در رستوران‌ها استفاده می‌شود.
  • کسانی که قصد خرید دوغ ساز را دارند باید بدانند در سفره خانه‌ها هم از این وسیله دوغ ساز استفاده می‌شود.
  • برخی از افراد خریدار هم ابعاد کوچک این دستگاه را در خانه به کار می‌برند.
  • کاربرد ویژه دستگاه دوغ زن صنعتی برای تولید دوغ کف دار کاملاً مشهود است.

این کالای بی نظیر یک دستگاه با کیفیت است که به طور بهداشتی و کاملاً مطلوب و استریلیزه به تولید دوغ اقدام می‌کند و این روند را به طور مکانیزه در پیش می‌گیرد.

دستگاه-دوغ-ساز-صنعتی-چه-کاربردی-دارد

انواع دستگاه دوغ ساز صنعتی

نمونه‌های مختلفی از دستگاه دوغ ساز موجود در بازار ایران به عبارت زیر هستند:

  • دوغ ساز ام دی اف

این مدل از دستگاه مورد نظر که با نوع کیفی خوبی در بازار موجود است برای تولید مرغوب‌ترین نمونه دوغ با سرعت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه این کالا از جنس ام دی اف زیبا و خوش‌رنگ است. این نمونه از دستگاه دوغ زن با نرخی مناسب به شما عرضه می‌شود. برای دریافت قیمت دوغ ساز صنعتی لازم است که جنس بدنه آن و ساختاری که دارد را در ابتدا بررسی کنید.

  • دوغ ساز استیل

در صورتی که قصد خرید دستگاه دوغ ساز را دارید باید توجه داشته باشید که این نمونه از دوغ ساز با بدنه‌ای استیل و با استفاده از ورقه‌های استیل درجه یک و ضد زنگ تولید می‌شود. دوام فوق‌العاده و طول عمر منحصر به فرد این وسیله دوغ زن خیلی عالی است.

  • دوغ ساز کلبه‌ای

دستگاه دوغ ساز کلبه‌ای یکی از نمونه‌های بی نظیر و مرغوب این تجهیزات آشپزخانه‌ای است که در ایران موجود است. این کالا با استفاده از چوب مرغوب و ضخیم و البته ظریف ساخته می‌شود این دستگاه نیز دارای یک مخزن بزرگ برای تهیه و تولید دوغ خوشمزه و خنک است و ظاهری شگفت انگیز دارد.

نکات مهم در انتخاب دستگاه دوغ ساز صنعتی

نکته‌های مهمی که باید در انتخاب دستگاه دوغ ساز مورد توجه قرار دهید را در این صفحه بیان می‌کنیم:

  • در هنگام خرید دستگاه دوغ زن صنعتی به این نکته توجه زیادی داشته باشید که این وسیله کاربردی باید دارای کمپرسور و کندانسور و برترین نوع سیستم خنک کننده که با ورقه‌های مسی روکش شده است، باشد.
  • توجه کنید که این دستگاه باید دارای شیرهای خروجی برای تولید دوغ کف دار باشد.
  • شیر تخلیه این کالا باید برقی باشد و این نوع دوغ ساز باید دارای یک مخزن بزرگ 60 لیتری باشد که این موضوع در هنگام خرید باید مورد توجه شما قرار گیرد.
  • در نظر داشته باشید دستگاهی که قصد خرید آن را دارید از سیستم اتوماتیک شستشو برخوردار باشد.
  • توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما دارای 4 عدد چرخ باشد که به راحتی بتوانید این وسیله صنعتی و کاربردی را جا به جا کنید.
  • به ظاهر و مدل‌های زیبا و متنوع این دستگاه هم توجه کنید تا در این صورت بتوانید زیباترین جذاب‌ترین نمونه از این وسیله با کیفیت را خریداری کنید.

نکات-مهم-در-انتخاب-دستگاه-دوغ-ساز-صنعتی

نحوه خرید دستگاه دوغ ساز صنعتی

اگر در نظر دارید که دستگاه دوغ ساز را با کیفیتی خاص و با ساختاری ویژه خریداری کنید بهتر است که در ابتدا از نرخ مربوط به این کالای درجه یک اطلاع پیدا کنید. قیمت دوغ ساز را با توجه به ابعاد این کالا و همین‌طور بر حسب قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد بررسی کنید. سپس با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

مشاوران فروش همیشه سعی بر این دارند که کالاهای خوب و کارآمدی را در دسترس شما عزیزان قرار دهند. بهمین دلیل به ارائه اطلاعات کافی و لازم در مورد انواع مورد پسند شما از این کالاها اقدام می‌کنند و شما را آگاه می‌سازند تا خرید خوبی داشته باشید. در بخش بعدی از فرایند خرید دوغ ساز است که می‌توانید سفارش خود از این کالای پر کاربرد را ثبت کنید.

شما حتی می‌توانید از راه‌های دور هم به خرید دستگاه دوغ زن اقدام کنید و به این صورت خرید این دستگاه بی نظیر و پرطرفدار صنعتی را به روش غیر حضوری به پایان برسانید. در نهایت کارشناسان فروش تجهیزات رستورانی و کافی شاپ شرکت کیان تجهیز شینا، سفارش‌های شما عزیزان را بررسی می‌کنند. سپس به ارائه نمونه‌های درخواستی شما از این کالاهای دوغ ساز در اسرع وقت به شما می‌پردازند. به این ترتیب است که می‌توانید به راحتی به سفارش و خرید این وسیله مرغوب اقدام کنید و خرید بهینه‌ای از این وسیله دوغ زن را به پیش برید.


تماس با کارشناسان فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *