دوغ ساز, مقالات

راهنمای خرید جدیدترین دوغ ساز رستورانی

خرید-جدیدترین-دوغ-ساز-رستورانی

دوغ از آن قبیل نوشیدنی‌هایی است که میان خانواده‌های ایرانی بسیار پرطرفدار است. به همین علت در اکثر سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره سرو می‌شود. امروزه با پیشرفت علم، دستگاهی به نام دوغ ساز رستورانی به بازار آمده است. در ادامه قصد داریم در‌خصوص خرید جدیدترین دوغ ساز رستورانی به توضیح این محصول بپردایم.

دوغ ساز رستورانی چیست؟

با تولید و ورود این دستگاه به بازار، صاحبان مشاغلی همچون رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی توانستند مشتریان بیش‌تری جذب نمایند. چراکه تهیه دوغ، آن هم به صورت تازه و با استفاده از یک دستگاه مرغوب طرفداران زیادی نیز دارد.

این دستگاه بدون دخالت دست و به طور اتوماتیک دوغ را آماده می‌کند. در کم‌ترین زمان می‌توانید یک دوغ غلیظ همراه با کف داشته باشید. بدیهی است که دوغ بسته‌بندی شده چندان به اندازه‌ دوغ طبیعی پر طرفدار نباشد. بنابراین بسیاری از رستوران‌داران که به مشتریان خود اهمیت می‌دهند تصمیم به استفاده از این محصول گرفته‌اند.

این دستگاه به دلیل کارکرد خاص و تولید کف زیاد بر روی دوغ، همگان را وسوسه می‌کند که حداقل یک لیوان از آن را امتحان نمایند. به همین علت بیش‌تر رستوران‌ها این دستگاه را در دسترس دید مشتریان گذاشته تا نظر مثبت آنان را جلب کنند.

دوغ ساز رستورانی چگونه کار می کند؟

دوغ ساز رستورانی در ظرفیت‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ لیتری در بازار عرضه می‌شود. برای استفاده از آن ابتدا باید مخزن را از آب و ماست سنتی یا محلی پر کرده و سپس نمک، نعنا و طعم‌دهنده‌های دلخواه دیگر را به آن اضافه نمود.

پس از طی کردن مراحل بالا، دستگاه را روشن نمایید و پمپ را راه‌اندازی کنید. با انجام این امر دستگاه به صورت مداوم آب و ماست را با یکدیگر مخلوط می‌کند. پس از گذشت چند دقیقه دوغ مورد نظر شما آماده سرو می‌شود.

از طرفی این محصول دارای سیستم خنک ‌کننده‌ای است. با روشن شدن دستگاه شروع به فعالیت می‌کند و موجب سرد شدن دوغ می‌شود که طعم آن را بسیار مطلوب می‌نماید.

نحوه کار با دوغ ساز بسیار راحت و آسان است. تنها نیاز دارد که شما آب و ماست را درون دستگاه بریزید. سپس بقیه روند کار را به دستگاه بسپارید و در کمترین زمان دوغ آماده شده را تحویل بگیرید.

دوغ-ساز-رستورانی-چگونه-کار-می-کند

دوغ ساز رستورانی چه مشخصاتی دارد؟

قبل از خرید جدیدترین دوغ ساز رستورانی حتما به ویژگی‌های این دوغ سازها توجه داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دستگاه مخصوص کسب‌و‌کار خود پس از بررسی این مشخصات حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • دوغ ساز رستورانی که در زندگی امروزه تبدیل به پای ثابت غذاخوری‌ها و رستوران‌ها شده از استیل ضد زنگ ساخته و طراحی گردیده.
  • در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم است.
  • این دستگاه دارای ظرفیت‌های مشخصی است. اما با توجه به نیاز شما می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته به تهیه دوغ بپردازد.
  • از طرفی این محصول در ساختار خود دارای قسمت‌های مختلف می‌باشد. این بخش‌ها شامل: سیستم تنظیم و تثبیت دما، سیستم خنک کننده، سیستم شست‌وشو، مخزن‌هایی با ظرفیت‌های مختلف است.
  • جنس مخزن‌های این دستگاه از استیل می‌باشد.
  • سیستم انتقال و گردش مایعات و تخلیه از مهم‌ترین مشخصه‌های آن به شمار می‌روند.
  • ابعاد این دستگاه تقریبا فضای زیادی را اشغال می‌کند.
  • برای حمل‌ونقل نیز احتیاج به افراد و نیروی بالایی دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای جابه‌جایی از چندین نفر کمک بگیرید.
  • این محصول با برق شهری کار می‌کند.
  • ضمن اینکه امکان دارد به طور مداوم در حال تولید دوغ باشد، مصرف برق بالایی نداشته و کاملا مصرف انرژی آن استاندارد است.

دوغ ساز رستورانی چه مارکی بهتر است؟

این محصول در مدل‌ها و نماهای متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد. نام‌آشنا‌ترین مارک آن ehc است که توسط شرکت کیان تجهیز شینا ehc، اولین و تنها تولیدکننده‌ی دوغ ساز رستورانی ارائه می‌شود.

شرکت کیان تجهیز شینا ehc، اولین و تنها تولیدکننده‌ی انواع تجهیزات رستورانی و کافی شاپ در کشور ایران است. از جمله تولیدات شرکت ehc: قهوه ترک ساز، دوغ ساز، کرپ ساز، روستر قهوه، وافل ساز، فر کیک چیمنی، سرخ کن، وارمر سس و شکلات و استریلایزر چاقو می‌باشد.

چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که حین خرید از سلامت و عملکرد صحیح این محصول اطمینان حاصل کنید و تنها به دنبال کارایی موثر و اصالت کالا باشید.

جدیدترین دوغ ساز رستورانی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد تهیه این دستگاه کاربردی را دارید می‌توانید وارد سایت ما شده و به صورت آنلاین با مشاهده مدل‌ها و انواع متفاوت این محصول آن را خریداری نمایید. پس از آشنایی با این دستگاه جهت خرید جدیدترین دوغ ساز رستورانی می‌توانید سوالات خود را با مشاوران حاضر در سایت مطرح کرده و از راهنمایی‌های مشاوران این مجموعه بهره‌مند شوید.

همجنین جهت خرید جدیدترین دوغ ساز رستورانی می‌توانید بصورت حضوری به فروشگاه‌ مجموعه ehc سری بزنید و تمامی جنبه‌های آن را سنجیده، تست و بررسی نمایید.

دوغ-ساز-رستورانی-را-از-کجا-تهیه-کنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *