دوغ ساز, مقالات

کاربرد دوغ ساز رستورانی، دوغ ساز رستورانی چیست؟

دوغ-ساز-رستورانی-چیست-و-کاربرد-دوغ-ساز-رستورانی

دوغ طبیعی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها میان مردم است. به همین علت، بسیاری از غذاخوری‌های سنتی در صدد تولید این دوغ در محیط کاری خود هستند. در این مقاله شما را با دستگاهی آشنا می‌کنیم که در کمتر از چند دقیقه به راحتی این دوغ تازه را آماده کرده و تحویل می‌دهد. همچنین قصد داریم به شرح کاربرد دوغ ساز رستورانی بپردازیم.

دوغ ساز رستورانی چیست و کاربرد دوغ ساز رستورانی

خوب است بدانید دوغی که به روش دستی آماده می‌شود چندان بهداشتی نیست و ممکن است موجب آسیب رساندن به سلامت انسان شود. بدین منظور در دهه‌های اخیر، دستگاهی وارد بازار شده که می‌توان حجم زیادی از دوغ تازه و طبیعی را بسیار بهداشتی تهیه نمود.

امروزه می‌توانید دوغ ساز رستورانی را در انواع سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها و برخی فست‌فودی‌ها مشاهده کنید. استفاده از این دستگاه موجب افزایش جذب مشتری در این مکان‌ها شده است. کاربرد دوغ ساز رستورانی در لبنیاتی‌ها نیز بسیار فراگیر شده‌است.

این محصول با تولید دوغ سنتی در حجم زیاد مورد توجه همگان قرار گرفته و با کارایی عالی و راحت در تهیه دوغ، بسیار پرطرفدار معرفی می‌شود. این دستگاه دارای ظاهری مدرن و به‌روز بوده که می‌توان حتی در دیدرس مشتریان قرار داد و بیش از پیش موجب برانگیختن علاقه آنان برای نوشیدن این دوغ تازه و طبیعی شد.

انواع-مدل-های-دوغ-ساز-رستورانی

دوغ ساز رستورانی چه مدل هایی دارد؟

این محصول با مدل‌ها و نماهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌گردد که پر فروش‌ترین مدل آن از جنس چوب و استیل است.

اگر صاحب رستوران یا غذاخوری هستید و قصد تهیه دستگاه دوغ‌ساز را دارید، می‌توانید آن را در مدل‌های دوغ‌ ساز ساده (آبشاری)، کلبه‌ای و حبابی تهیه نمایید که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

معمولا این دستگاه‌ها از نظر ابعاد و لیتر با یکدیگر تفاوت دارند و دارای مخزن‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ لیتری هستند.

باید گفت که دوغ‌ ساز ساده دارای بدنه استیل است. از نظر قیمت بسیار مقرون به‌صرفه بوده و به عبارتی هر ۲۰ دقیقه می‌توانید با این دستگاه ۵۰ لیتر دوغ تولید کنید.

از طرفی دوغ‌ ساز کلبه‌ای دارای ظاهری چوبی و زیبا است که همان عملکرد دوغ‌ ساز ساده را ارائه می‌دهد و تنها از نظر شکل و شمایل متفاوت است.

دوغ‌ ساز حبابی همان‌طور که از نامش پیداست دارای یک حباب بالای دستگاه بوده و دارای ظاهری شیک است. این حباب کارکرد خاصی نداشته و تنها موجب زیبایی و جلب توجه دستگاه می‌شود.

دوغ ساز رستورانی چه مشخصاتی دارد؟

دوغ ساز رستورانی دریچه جدیدی از تولید دوغ با کیفیت و طبیعی را بین رستوران‌داران باز کرده است و توانسته موجب جلب رضایت مصرف‌کنندگان زیادی شود. این دستگاه دارای بدنه چوبی یا استیل بوده که استیل به کار رفته در آن از استیل مرغوب و ضد زنگ است و در برابر هر گونه ضربه ساختار مقاومی دارد.

از طرفی این دستگاه دارای سیستم انتقال و گردش مایعات، پایه، پمپ خنک کننده، مخزن، سیستم شست‌وشو و غیره است که موجب کارایی هر چه بهتر محصول می‌گردد. این محصول تقریبا وزن نسبتا مناسبی دارد و فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌نماید. برای جابه‌جایی و انتقال آن نیاز به افراد بیشتری دارید و به تنهایی قادر به حرکت دادن آن نیستید.

طرز تهیه دوغ با استفاده از دوغ ساز رستورانی

نحوه کار کردن با این دستگاه بسیار ساده و آسان می‌باشد. به طوری که اپراتور تنها آب و ماست پرچرب سنتی را داخل مخزن دستگاه ریخته و به آن مخلفات دلخواه را اضافه می‌کند. سپس دستگاه را روشن کرده و منتظر آماده شدن دوغ می‌شود.

دستگاه مورد نظر در کم‌تر از ۱۰ دقیقه به صورت مداوم آب و ماست را با یکدیگر به خوبی مخلوط می‌کند و موجب کف فراوان بر روی دوغ می‌شود. پس از گذشت چند دقیقه می‌توانید دوغ آماده شده را همراه با کف که نوشیدن آن را دلنشین‌تر می‌کند، میل نمایید. همچنین سیستم خنک کننده دستگاه هنگام روشن شدن آن شروع به فعالیت کرده و موجب سرد شدن دوغ می‌شود. این عمل از برترین کارایی‌های دوغ‌ ساز معرفی می‌گردد.

تهیه-ی-دوغ-سنتی-با-دوغ-ساز-رستورانی

جدیدترین مدل دوغ ساز رستورانی را از کجا بخریم؟

کارکرد اصلی در تمام دستگاه‌های دوغ ساز رستورانی تقریبا یکسان است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تجهیزات رستورانی و کافی شاپ شرکت کیان تجهیز شینا ehc، جدیدترین مدل‌های دوغ ساز را مطابق سلیقه و نیاز خود خریداری نمایید و در مدت زمان بسیار کمی درب منزل تحویل بگیرید.

از طرفی خرید دوغ ساز رستورانی از طریق نمایندگی‌های مجاز آن نیز بسیار توصیه می‌شود. همچنین هنگام خرید می‌توانید ضمانت‌نامه کتبی دریافت نمایید. توصیه می کنیم پس از مطالعه‌ی مبحث کاربرد دوغ ساز رستورانی قبل از خرید حتما با کارشناسان مجرب مجموعه ehc تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *