قهوه ترک ساز, مقالات

جدیدترین مدل‌های قهوه ترک ساز

جدیدترین-مدل-قهوه-ترک-ساز

یک قهوه ترک خوش عطر مراحلی را طی می‌کند تا به صورت آماده در اختیار ما باشد. این مراحل توسط یک قهوه ترک ساز انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین مدل‌های قهوه ترک ساز و چگونگی عملکرد آن آشنا کنیم، بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

قهوه ترک ساز چگونه کار می کند؟

اگر از طرفداران قهوه ترک هستید باید بدانید که این قهوه باید به روش خاص خودش و توسط دستگاه مخصوصی که برای این امر ساخته شده است، آماده گردد تا طعم واقعی و اصیل خود را داشته باشد. این دستگاه به جای این که حرارت مستقیم به قهوه شما بدهد این عمل را توسط شن‌های مخصوصی که در مخزن قرار دارد انجام می‌دهد. به این شکل که ابتدا حرارت از منبع زیر قهوه ترک ساز وارد شن‌ها شده و آن را به خوبی گرم می‌کند. سپس با قرار دادن ظرف قهوه بر روی آن این گرما را به قهوه مورد نظرتان انتقال داده و موجب دم کشیدن آن می‌شود.

امروزه از این دستگاه در اغلب رستوران‌ها، مغازه‌های بین راهی، مکان‌های گردشگری، کافه‌ها و هتل‌ها برای آماده کردن قهوه ترک استفاده می‌شود و این امر در دهه‌های اخیر بسیار افزایش یافته است

قهوه-ترک-ساز-چه-مدل-هایی-دارد؟

معرفی جدیدترین مدل‌های قهوه ترک ساز

قهوه ترک ساز در مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی در بازار قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به سرانه مصرف قهوه‌تان آن را در ابعاد مورد نظر تهیه نمایید. برخی از پر فروش‌ترین مدل‌های قهوه ترک ساز شامل مدل R, V.SB21, V.SG22, R.Big   هستند. این مدل‌ها همچنین جزو جدیدترین مدل‌های قهوه ترک ساز نیز می‌باشد که در بین خانم‌های خانه‌دار و همچنین انواع کافه‌دارها محبوبیت زیادی دارند.

تمامی مدل‌های این محصول از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه و خوردگی ‌کاملا مقاوم هستند.

از طرفی تمامی مدل‌های این محصول بسیار شیک و مدرن طراحی و تولید شده و اگر برای استفاده در منزل آن را خریداری می‌نمایید موجب زیبایی نمای آشپزخانه شما می‌شود.

این قهوه ترک سازها همچنین در ابعاد و مخزن‌های گوناگون قابل سفارش می‌باشد. با توجه به نیازتان برای مصرف قهوه ترک یا میهمانی‌های‌تان می‌توانید ابعاد بزرگ‌تر آن را نیز تهیه نمایید.

طرز تهیه قهوه ترک با استفاده از قهوه ترک ساز

در ابتدا برای تهیه قهوه ترک احتیاج به اصل این قهوه دارید و پس از آن باید شن مخصوص دم کردن قهوه را تهیه نمایید. برای این منظور می‌توانید از شن‌های صحرا که بسیار نرم و لطیف هستند نیز استفاده کنید.

حال دستگاه را به برق متصل نمایید و منتظر شوید تا شن‌ها گرم شوند، پس از آن جذوه خود را بر روی آن قرار دهید و پس از گذشت چند دقیقه کوتاه قهوه ترک شما آماده می‌شود.

دم کردن قهوه با قهوه ترک ساز شنی بسیار سریع‌تر از دم کردن قهوه روی شعله است. همچنین به دلیل انتقال حرارت غیر مستقیم به قهوه ترک طعم آن بسیار بهتر و واقعی‌تر می‌شود.

از طرفی کار کردن با قهوه ترک ساز شنی بسیار ساده و آسان بوده و احتیاج به انجام هیچ عمل خاصی نیست. شما تنها دستگاه را روشن کرده و قهوه را در مخزن مورد نظر می‌ریزید و پس از مدتی به صورت کاملا آماده آن را تحویل می‌گیرید.

شن قهوه ترک ساز را باید از کجا تهیه کنیم؟

همان‌طور که به آن اشاره کردیم اساس تهیه قهوه ترک در قهوه ترک ساز شنی آماده کردن آن در شن‌های داغ مخصوص است که این شن جنسی بسیار لطیف و نرم دارد.

شن اکریلیک سیلیس‌دار که مخصوص دم کردن قهوه ترک در دستگاه است را می‌توانید از فروشگاه‌هایی که این دستگاه را به فروش می‌گذارند خریداری نمایید.

کاربرد این شن برای دم کردن قهوه این است که با انتقال گرما به صورت منظم به قهوه سبب دم کشیدن هر چه بهتر و سریع‌تر آن می‌شود.

از طرفی می‌توانید این شن را در بسته‌بندی‌های متفاوت از سایت ما خریداری نمایید. این شن از قیمت مناسبی در سایت برخوردار بوده و در هر کجای ایران باشید برایتان ارسال می‌شود.

جدیدترین قهوه ترک ساز را از کجا بخریم؟

با پیشرفت صنعت، قهوه‌سازها نیز دچار تغییر و تحول فراوانی شده‌اند. شکل و شمایل مدرنی پیدا کرده‌اند و شما می‌توانید با کمی جست‌وجو بهترین و پرکاربرد‌ترین مدل آن را برای خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که قهوه ترک ساز مدل کلبه از جدیدترین مدل‌های قهوه ترک ساز شنی می‌باشد.

در خصوص خرید جدیدترین مدل‌های قهوه ترک ساز پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید دستگاه قهوه ترک ساز را دارید، وارد سایت شرکت ehc شوید.  با ورود به سایت تجهیزات رستورانی و کافی شاپ شرکت کیان تجهیز شینا ehc، طرح‌ها و مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و در نهایت اقدام به خرید نمایید.

از طرفی می‌توانید به صورت حضوری از فروشگاه‌های حاضر در کشور این محصول را خریداری نموده و از گارانتی تضمینی آن نیز برخوردار شوید.

جدیدترین-قهوه-ترک-ساز-را-از-کجا-بخریم؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *